Magamról

Saját fotó

Sziasztok! Annao vagyok, 27 éves, GIST-es beteg. A GIST egy ritka rosszindulatú daganat fajta, mely főleg a tápcsatornában alakul ki. Nálam a gyomor lett a célpont. Akkor jutottam arra az elhatározásra, hogy naplóba foglalom, mindazt ami történik velem, amikor lemondtam a hagyományos orvosi kezelésről, egyrészt mert hatástalannak bizonyult, másrészt lassan 80 évesnek éreztem a testem a sok mellékhatás miatt. Ráadásul az orvosok nem ígértek végleges gyógyulást, csak tüneti kezelést ezzel a módszerrel.
Úgy döntöttem, belevágok a Gerson terápiába. Egy ideig elhivatottan végeztem, majd váltottam a makrobiotikára, mostanában pedig a magam által kitapasztalt ösvényen járok. A CT eredmények azt igazolják, van értelme csinálni! Kialakítottam egy élhető életmódprogramot, tornavideókkal, étkezési tanácsokkal, receptekkel, meditációs hanganyagokkal, melyeket főleg az októberi és novemberi blogarchívumban találtok. Rövidesen pedig átláthatóbban egy tervezett honlapon. Ha beteg vagy, vagy csak érdekel a betegségem története, lapozz vissza a blog elejére. Zöld forma az új mottó: fitt test, lelki harmónia és hosszú egészség a természet erejével! 
LÉGYSZI CSATLAKOZZATOK HOZZÁM A FACEBOOKON A Zöld Forma NEVŰ KÖZÖSSÉGHEZ, A HONLAP KB. MÁSFÉL HÉT MÚLVA LESZ ÉLES, DE ADDIG OTT IS OSZTOK MEG CIKKEKET

2014. október 29., szerda

Edzésterv a tornákhoz

Ezek a tornavideók azért jöttek létre, mert nem értek egyet a ma divatos őrülten intenzív edzésekkel, mert bár gyors eredménnyel kecsegtetnek, hosszú távon megterhelő lehet a tested számára, főleg ha mellette még dolgozol, gyereket nevelsz, stb. Bármely videómat is választod, biztos lehetsz benne, hogy tettél az egészségedért, és az alakod is folyamatosan változni fog. Ezt az edzéstervet később egy honlapon fogod megtalálni, ahol az étkezésre is kapsz iránymutatást, de ha lejjebb pörgetsz, ide is töltöttem már fel recepteket. Szóval a lényeg, a mozgás legyen öröm, elsősorban az egészséged megőrzését szolgálja, és ha fontos az alakod, hidd el az is változni fog, nem kell "meghalnod" edzés közben. Ahogy láthatod a képen, betegségem miatt csak ilyen típusú edzést végzek vegán életmóddal, szinte nulla fehérjefogyasztással, izomzatom mégis feszes. Az edzéstervben leírom heti hány nap edzést javaslok, ezt te oszthatod be, melyik nap van rá időd. Ahol + jelet tettem, az két edzést jelent összesen aznapra. Szóval a terv, alatta a videók:

Kezdőknek, illetve lazulásra vágyóknak heti 4 nap torna: 1. nap lazító nyújtó torna
                                                                                             2. nap átmozgató torna
                                                                                             3. nap lazító nyújtó torna
                                                                                             4. nap átmozgató torna


Haladóknak, ill. szintén lazulásra vágyóknak heti 5 edzésnap: 1. nap átmozgató torna
                                                                                                    2. nap felső test fókusz
                                                                                                    3. nap lazító nyújtó torna
                                                                                                    4. nap alsó test fókusz
                                                                                                    5. nap átmozgató torna


Karcsúsodásra, izmosodásra vágyóknak heti 5 edzésnap: 1. nap felső test fókusz
                                                                                             2. nap alsótest fókusz
                                                                                             3. nap átmozgató torna+lazító nyújtó torna
                                                                                             4. nap felső test fókusz
                                                                                             5. nap alsó test fókusz

Energiával telieknek, intenzív alakformáláshoz heti 5 edzés: 1. nap felsőtest+alsótest fókusz
                                                                                                   2. nap intenzív program
                                                                                                   3. nap átmozgató+ lazító nyújtó
                                                                                                   4. nap intenzív program
                                                                                                   5. nap felsőtest+alsótest fókusz

A tornák rövid szöveges jellemzését elolvashatjátok a youtube-n, a videók alatt, illetve a blogban lejjebb pörgetve röviden leírom melyik tornát milyen célzattal készítettem, és kinek ajánlom.







Én örülni fogok, bármikor is velem tornázol <3


7 megjegyzés:

  1. Nagyon szuperek ezek a videók! Gratulálok az akaraterődhöz! Sok puszi és ölelés Nagyváradról!
    Erika

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, használd őket egészséggel! szeretettel: Anna

    VálaszTörlés
  3. Gratulalok.ugyes es kitarto vagy.En nem szeretnek fogyni.mert igy is sovany vagyok.Melyek azok a gyakorlatok amiket en is csinalhatok.

    VálaszTörlés
  4. ha hízni szeretnél, csinálj többet az erősítő elemekből, pl. az átmozgató tornánál csinálj több fekvőtámaszt, mint én, és fogyassz sok olajos magvat(dió, tökmag stb), ezek kalóriadúsak, és egészséges fehérjét tartalmaznak. így szerintem fel tudsz egy kis izmot szedni magadra, és egy csinos alakot elérni. :)

    VálaszTörlés
  5. sok sovány ember tévesen azt hiszi, ha tornázik, még jobban le fog fogyni. pedig pont az a csodálatos a mozgásban, hogy elegendő a táplálkozáson módosítani, és egy soványabb ember hízni tud tőle, egy ducibb pedig fogyni. A testmozgás segít az ideális testsúly elérésében akár túl sovány vagy, akár túl kövér. Nekem miután 5 éve a gyomromat műtötték, tornával tudtam visszahízni egészséges testsúlyra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi.beszelhetunk privatban errol? Ismerosok vagyunk a fb-on.Irhatok ott neked? Aniko.

      Törlés