Magamról

Saját fotó

Sziasztok! Annao vagyok, 27 éves, GIST-es beteg. A GIST egy ritka rosszindulatú daganat fajta, mely főleg a tápcsatornában alakul ki. Nálam a gyomor lett a célpont. Akkor jutottam arra az elhatározásra, hogy naplóba foglalom, mindazt ami történik velem, amikor lemondtam a hagyományos orvosi kezelésről, egyrészt mert hatástalannak bizonyult, másrészt lassan 80 évesnek éreztem a testem a sok mellékhatás miatt. Ráadásul az orvosok nem ígértek végleges gyógyulást, csak tüneti kezelést ezzel a módszerrel.
Úgy döntöttem, belevágok a Gerson terápiába. Egy ideig elhivatottan végeztem, majd váltottam a makrobiotikára, mostanában pedig a magam által kitapasztalt ösvényen járok. A CT eredmények azt igazolják, van értelme csinálni! Kialakítottam egy élhető életmódprogramot, tornavideókkal, étkezési tanácsokkal, receptekkel, meditációs hanganyagokkal, melyeket főleg az októberi és novemberi blogarchívumban találtok. Rövidesen pedig átláthatóbban egy tervezett honlapon. Ha beteg vagy, vagy csak érdekel a betegségem története, lapozz vissza a blog elejére. Zöld forma az új mottó: fitt test, lelki harmónia és hosszú egészség a természet erejével! 
LÉGYSZI CSATLAKOZZATOK HOZZÁM A FACEBOOKON A Zöld Forma NEVŰ KÖZÖSSÉGHEZ, A HONLAP KB. MÁSFÉL HÉT MÚLVA LESZ ÉLES, DE ADDIG OTT IS OSZTOK MEG CIKKEKET

2014. október 28., kedd

Új tornavideók!!!!!!

A tervezett 5 tornavideóból elkészült még kettő.

Az egyik a felsőtestre fókuszál, erősíti a váll, karizmokat, hátizmokat és hasizmokat. Az erősítő gyakorlatokat főként napüdvözlet sorozatokkal kombináljuk. Lazító gyakorlatok is vannak ám benne bőven, úgyhogy ha hátfájós vagy, akkor is nagyon jól jöhet.


A másik videó az alsó testre fókuszál, végezd rendszeresen, ha feszes combokat és feneket szeretnél. A bemelegítés 3 napüdvözlet, majd rátérünk az alsótest erősítő és nyújtó gyakorlataira. Természetesen amellett, hogy jól átmozgatod alsótested, a jógagyakorlatok segítségével a végére ellazulsz, ahogy azt már tőlem megszokhattad :)



Ha több időd van, az alsó-és felsőtest edzést akár egymás után is elvégezheted, így egy komplettebb edzést kapsz. Nemsokára jön a maradék két videó(az egyik a haladók számára kicsit pörgősebb, a másik a komplett lazító program) amihez természetesen írok többféle edzéstervet is, attól függően kinek mi a célja a tornázással, illetve milyen edzettségi szinten van.
Addig is ne feledkezzetek meg az első videómról sem, amely minden testrészt kellemesen átmozgat.


1 megjegyzés: