Magamról

Saját fotó

Sziasztok! Annao vagyok, 27 éves, GIST-es beteg. A GIST egy ritka rosszindulatú daganat fajta, mely főleg a tápcsatornában alakul ki. Nálam a gyomor lett a célpont. Akkor jutottam arra az elhatározásra, hogy naplóba foglalom, mindazt ami történik velem, amikor lemondtam a hagyományos orvosi kezelésről, egyrészt mert hatástalannak bizonyult, másrészt lassan 80 évesnek éreztem a testem a sok mellékhatás miatt. Ráadásul az orvosok nem ígértek végleges gyógyulást, csak tüneti kezelést ezzel a módszerrel.
Úgy döntöttem, belevágok a Gerson terápiába. Egy ideig elhivatottan végeztem, majd váltottam a makrobiotikára, mostanában pedig a magam által kitapasztalt ösvényen járok. A CT eredmények azt igazolják, van értelme csinálni! Kialakítottam egy élhető életmódprogramot, tornavideókkal, étkezési tanácsokkal, receptekkel, meditációs hanganyagokkal, melyeket főleg az októberi és novemberi blogarchívumban találtok. Rövidesen pedig átláthatóbban egy tervezett honlapon. Ha beteg vagy, vagy csak érdekel a betegségem története, lapozz vissza a blog elejére. Zöld forma az új mottó: fitt test, lelki harmónia és hosszú egészség a természet erejével! 
LÉGYSZI CSATLAKOZZATOK HOZZÁM A FACEBOOKON A Zöld Forma NEVŰ KÖZÖSSÉGHEZ, A HONLAP KB. MÁSFÉL HÉT MÚLVA LESZ ÉLES, DE ADDIG OTT IS OSZTOK MEG CIKKEKET

2014. november 30., vasárnap

Miért érdemes jóga elemeket tartalmazó mozgást végeznünk?

Miért érdemes jógáznunk, vagy jóga-elemeket is tartalmazó mozgást végeznünk?

A blogon(hamarosan honlapon) található tornavideókat úgy állítottam össze, hogy ha még sosem jógáztál, akkor is könnyen követhető legyen számodra a gyakorlatsor. A jógának rengeteg pozitív hatása van az egészségünkre, melyeket mindjárt részletezek is.

A gyakorlatokat úgy állítottam össze, hogy egyben alakformáló hatásuk is legyen, sok erősítő elemet is tartalmaznak, mert tudom, hogy a mai kor emberének fontos a megjelenése. Így feszes, fitt testre tehetsz szert, és közben a jóga jótékony hatásairól sem kell lemondanod. Hát nem nagyszerű? Ha eddig problémát jelentett, hogyan egyeztesd össze a testedzést a lazítással, és az egészséged hosszú távú megőrzésével, itt a megoldás! edzésterv és videók: http://alternativterapia-gist.blogspot.sk/2014/10/edzesterv-tornakhoz.html

Na de nézzük, a jóga gyakorlatok jótékony hatását:
-         - feszes, hajlékony, szép tartású testet eredményeznek
-          -a csavarások, fordítások, oldalra döntések, nyújtások belső szerveinkre is hatással vannak, elősegítik a működésüket, és bennük a véráramlást
-          -lazító hatásuk révén ki tudsz kapcsolódni, az egyik legjobb módja a stressz levezetésének
-          -javítják az egész testünk egészségét
-          -a gyakorlatok jó hatással vannak emésztésünkre, kiválasztásunkra, légzőrendszerünkre
-          elősegítik az életerő áramlását, így a gyakorlás révén szinte újjászületünk
-          -számos egészségügyi problémát lehet gyógyítani a megfelelő ászana kiválasztásával(a honlapon ezzel nem foglalkozok)
-         - jó hatással vannak a hormonrendszerünk működésére
-          -segíthetnek ráhangolódni a meditációra, a relaxációra, az önmagadba való elmélyülésre
-a napüdvözlet különböző variációit az összes videóba beletettem, mert szerintem ez a legfantasztikusabb gyakorlat, az egész testet átmozgatja, az összes ízületet, és harmonizálja az egész test működését. 

A jóga tudománya ennél természetesen jóval összetettebb, nem csak a testgyakorlásról szól, sőt ez csak egy kis elenyésző része, itt most csak a gyakorlással foglalkozunk. Sok honlap van az interneten, melyeken a többi elemével is megismerkedhetsz, ha felkeltette az érdeklődésedet.

A videókat, és hozzá az edzéstervet elkészítettem, neked, csak annyi a dolgod, hogy kiválasztod a számodra legmegfelelőbbet. Fitt, feszes test, és hosszú egészség. Jó gyakorlást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése